ولاسکوی والیبال زنان در ایران
رَحل
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 15 دی 1400برچسب:, :: 16:27 :: نويسنده : rahl90

بعید نیست الساندرا کمپدلی،سرمربی ایتالیایی تیم ملی، ولاسکوی والیبال زنان ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ الساندرا کمپدلی، مربی باسابقه و کارکشته ایتالیایی با امضای قراردادش با فدراسیون والیبال، انگار قرار است ولاسکوی والیبال زنان ایران باشد.

او همان مربی است که داورزنی برای پیشرفت والیبال زنان قولش را داده بود. مربی ایتالیایی که  با مربیان بزرگ دنیا مثل خولیو ولاسکو، گربیچ و...  در لیگ سریA ایتالیا و حتی تیم ملی کشورش کار کرده، از بهمن ماه ماموریتش برای تحول والیبال زنان ایران شروع می شود.

"اله" که با پیشنهاد خولیو ولاسکو به تهران آمده بود، بعداز دیدن بازیهای تیم های لیگ برتر زنان، امکانات باشگاه ها و...  به گفته خودش با شناختی که از تیم های قدرتمند آسیایی دارد،  قرار است جایگاه والیبال ایران در آسیا را ارتقا دهد. او که دختران ایرانی را سرشار ازاستعداد می داند، معتقد است دختران ایران  می توانند پیشرفت کنند اما نیاز به زمان دارد. مربی که قراردادش را  FIVB می دهد.

حرفهای او و امیدواری هایش درست روزهای اول حضور خولیو ولاسکو در والیبال مردان را یادآوری می کند. ولاسکویی که با حضور سه ساله اش رنسانسی در والیبال مردان به راه انداخت و بعید نیست او هم پا جای پای ولاسکو بگذارد. به ویژه که پروفسور آرژانتینی در آخرین صحبتش به اله گفته :« من باور دارم که تو از پس کار برمی آیی.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رَحل و آدرس rahl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: